9.6.12

oppdatering

 Tenkte jeg kunne komme med en liten oppdatering, selv om det egenltig ikke skjer en dritt om dagen.. haha


Veronica og Thea, bedre folk skal man lete lenge etter! Victoria og Sara var der og, men ble ikke med på noen bilder, haha

very pretty indeed (særlig veronica)
¨

..hei
OG JEG HAR RYDDET ROMMET MITT. Skikkelig, liksom! Fortsatt litt rotete, men jeg har så mye ting og veldig lite rom (jeg har 2 men begge er mini) så ja.. har ikke noe sted å ha alt, haha.








Symaskin! Nei, jeg har ikke et liv.. joda

Laget en shorts, som enda ikke er ferdig! Bare klipte av bena på en stygg bukse og sydde på blonder. wow



T-skjorta og sekken jeg skal ha på når jeg drar til Irland har også kommet! wiii, glemte å ta bilde av sekken, men den er ... wait for it ---- GUL, kommer til å lyse opp flyplassen som en gatelykt, hehe blir artig




Snart sommerferie! Bare noen dager igjen, får vite hva vi kommer opp i til muntlig eksamen på fredag, også har vi eksamener på onsdag tror jeg, og så er vi ferdig på torsdag. yayy

2 kommentarer:

  1. Awesome! Noe som ikke er awesome er at du skal være borte i et helt år :(

    SvarSlett
  2. meget fine bilder.

    SvarSlett